Web Analytics

Hidup

pegawai penguatkuasa gred kp41

Temuduga Pegawai Penguatkuasa N41 dan Peperiksaan Arkib S41

Pengalaman temuduga Pengawai Penguatkuasa N41 memang 1 pengalaman yang agak nightmare pernah saya lalui. Why? Sebab itulah kali pertama saya ditemuduga sendiri oleh pihak SPA. Haruslah nightmare! Sebenarnya saya macam ala-ala terpaksa juga untuk cuba apply pengawai penguatkuasa N41 ni. hahaha! Ikutkan memang tak nak pun sebab malaslah bab nak kena transfer negeri ni. Kalau …

Temuduga Pegawai Penguatkuasa N41 dan Peperiksaan Arkib S41 Read More »

hidup baru 2013

Beginilah Cara Hidup Untuk Tahun 2013

Tahun 2013 sudah jejak 31 hari nampaknya sampai hari ini. Pejam celik, pejam celik. Cepat betul masa berlalu sekarang kan? Semalam, pelajar jurusan agama dah selamat dah dapat keputusan peperiksaan Sijil Tinggi Agama Malaysia (STAM). Kita? Dah dapat keputusan apa? hahahaha! Lawak hambar. Sambung, sebelum tu saya mulakan dengan mengucapkan Segala Puji bagi Allah. Selawat …

Beginilah Cara Hidup Untuk Tahun 2013 Read More »

Scroll to Top